2016. december 28., szerda

# Antigané # bejegyzés

Elindult az AntiGané Tumblr


Sziasztok!

Az összegző posztomban írtam, hogy gondolkodok a közösségi oldalak használatán a bloghoz. Ott még a Facebookot és az Instagramot említettem, de végül a régi Tumblrömet alakítottam át az AntiGanéhoz. Döntésem oka, hogy úgy éreztem, ott lesz igazán jó helye a bloghoz kötödő randomságaimnak, mint filmekből/sorozatokból származó képes idézeteknek, a book haul képeknek vagy más kedvenceimhez kapcsolódó kisebb posztoknak. A Tumblrt a következő címen tudjátok elérni: http://antigane.tumblr.com/

2016-nál korábbi posztokon ne lepődjetek meg, ezek egy régi projekt maradványai, amikor a Tumlbrt főleg az írásaim tárolására használtam. Csináltam köztük egy nagy szelektálást, csak a népszerűbb írásokat hagytam meg. Igaz, mostantól teljesen más koncepcióval fog működni a Tumblröm, de néha még becsúszhat egy-egy jól sikerült írás vagy fordítás. Ki tudja, mit hoz még a jövő. 

Chibi Zsó

Nincsenek megjegyzések:

Follow Us @soratemplates